Прес Центр 

sample image Колегіум у засобах масової інформації...
Ласкаво просимо

Бібліотечний Центр 

sample image О, книги, найкращі порадники, найвірніші друзі! (Г. Сковорода) Ласкаво просимо

Громадська Приймальня 

sample image У цьому розділі Ви можете поставити питання директору НВК... Ласкаво просимо

Розклад Дзвінків 

 Початок уроку

 Кінець уроку

1 08 : 30  09 : 15
2  09 : 25  10 : 10
3  10 : 20  11 : 05
4  11 : 15  12 : 00
5  12 : 15  13 : 00
6  13 : 10  13 : 55
7  14 : 05  14 : 50
8  15 : 00  15 : 45

Non scholae, sed vitae discimus.
Вчимося не заради школи, а для життя.

Сенека

 

my planet banner

banner 275x320

youtube

Відповідальний вчитель, який піклується про результати своєї діяльності – це ще й творча людина. Урізноманітнити освітній процес, поділитися з колегами методичними наробками – є одним з характерних рис небайдужого педагога.

З метою підвищення методичного забезпечення вчителів 1-х класів Нової української школи вчителем початкових класів Херсонського навчально-виховного комплексу № 51 ім. Г.О. Потьомкіна Херсонської міської ради Бондар Тетяною Миколаївною, спеціалістом вищої категорії, вчителем-методистом, була розроблена система уроків з математики (за підручником С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко). Конспекти уроків (І семестр) були видані у видавництві «Основа» (м. Харків) у серії «Мій конспект».  Друга частина (ІІ семестр) готується до друку.

textbook bondar

Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018 р.) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко (Математика: підручник для 1 класу закладу загальної середньої освіти. - Х.: Вид-во «Ранок», 2018 р.). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.

На сайті 166 гостей та користувачі відсутні