Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави.
Національно-патріотичне виховання формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту.
Нормативно-правове забезпечення виховного процесу:
- Указ Президента України від 13.11.2014 року № 872 «Про День Гідності та Свободи»
- Указ Президента України від 13.11.2014 року № 871 «Про День Соборності»
- Указ Президента України від 14.10.2014 року № 806 «Про День захисника України»
Заходи з національно-патріотичного виховання в 2014-2015 навчальному році:
1 вересня 2014 року у НВК пройшов урок з теми : «Україна - єдина держава»
До Дня захисника України та Дня Козацтва 14 жовтня 2014 року учні 8-х класів прийняли участь у квест грі «Історія Козацтва», яка відбулася в дитячій бібліотеці ім. Бориса Лавреньова, з мето виховання молоді в дусі пам’яті про героїчні часи українського козацтва.
22 січня 2015 року в НВК №51 традиційно проведено заходи присвячені відзначенню Дня Соборності України. Учнями школи оформлено стенд «Україна – єдина держава». Вчителями історії Білянською Ю.М. та Синяковим Р.О. організовано та проведено єдиний урок «Єдина і неподільна Україна». На уроці вчителями разом з учнями проведено історичну паралель боротьби українського народу за єдність та неподільність своєї держави.
Бій під Крутами — бій, що відбувся 29 січня 1918 року на залізничній станції Крути під селищем Крути та поблизу села Пам'ятне, за 130 кілометрів на північний схід від Києва. Цей бій тривав 5 годин між 4-тисячною більшовицькою армією Михаїла Муравйова та загоном з київських студентів і бійців вільного козацтва, що загалом нараховував близько чотирьох сотень вояків. У перебігу військових дій бій вирішального значення не мав, та у свідомості багатьох особливого значення набув завдяки героїзму української молоді. Особливо вразило сучасників поховання юнаків, які потрапили після бою в полон до більшовиків і у кількості 27 людей були ними страчені. На похороні у Києві біля Аскольдової могили голова Української Центральної Ради Михайло Грушевський назвав юнаків, які загинули в нерівній боротьбі, героями, а поет Павло Тичина присвятив героїчному вчинкові вірш «Пам'яті тридцяти».
За ініціативи Ремньова Миколи шкільним самоврядуванням підготовленно інформаційний стенд.
Учні є учасниками і переможцями щорічних краєзнавчих конкурсів «Херсонщина пам’ятає», «Козацькими стежинами», «Знавці Херсона», «Плекаючи старе, осягаємо нове», «Юні екскурсоводи»
Учні займаються волонтерською діяльністю, збирають продукти, предмети першої необхідності для батальйону територіальної оборони «Сармат», плетуть маскуючі сітки для бійців зони АТО.